Det gick inge bra första gången o det gick ännu sämre andra gången
Så inom tre veckor han jag montera satsen bränna en kolv repa den vara till
MC-Xpress och dom kollade att allt skulle vara ok.
Kördes i bänk gav 163 hk laddtrycket var bara 0,25 bar så laddtrycket justerades upp till rätt 0,35 bar och den gav då 181 hk prov kördes där o då allt verkade funka.
Så nästa provtur på hemmaplan vart ju intressant efter en fullgas repa i ovanivatten så verkade allt kanon stannade o kollade efter läckage o sånt och allt satt som det skulle efter en kortare skogs etapp så kom nästa sjö och givetvis skulle det kollas om det funkade igen var ju på väg till min variator guru CB för att fin justera det sista men inte det kom 500 m ut på sjön innan den tappade kraften släppte gasen direkt men försent lät som en trasig gräsklippare så det blev att åka snöre hem o kolla samma sak som första gången men med mer skador.
Sedan började det tråkiga ingen hjälp från
MC-Xpress bara ett hemskt ordkrig där han slutade prata med mig o hänvisade till hans återförsäljare som sålt kittet till mig
så det slutade med att kittet köptes tillbaka
så här i efter hand så skulle man inte ha litat blint på att det var skottsäkert det var ju det lilla kittet men det är ju lätt att vara efterklok det skulle givetvis suttit en lamdamätare på den så hade man kanske hunnit märka att den inte fick nå bränsle
Har andra som åker med det kittet o det har funkat men dom har fått nya boxar o uppdateringar på sprutet efter det som hände med min
Men jag hade tur ändå då det kostade mig bara 6000:- i delar 60-70 timmars skruvning inte nån garanti på nått fick jag hade återförsäljaren monterat så hade det inte varit någon garanti ändå bara att den startade o gick ut genom dörren
så jag kommer aldrig att köpa nått mer från
MC-Xpress igen
/ Anders
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.