Har kollar på 2-sitsdynan till BD men kostar 6000 för att ha nån hängandes bakom en..
försöker hitta denna:
http://www.brppac.se/pac/lynx/lisavarus ... 1073.html/
på svenska marknaden men hittar inte den..
den är borde vara längre än orginalet ?
2-up dyna till Boondocker... ?
-
lerling
- LynxTalk Member
- Skoter: X-trim 600 e-tec -09
Re: 2-sits dyna till Boondeockern
hittade den.. men frågan är om den räcker för 2 personer?
Kolla i tillbehörskatalogen http://viewer.zmags.com/publication/a9f ... 9f5e2b8/58
Problemet är att det inte finns något + 1 alternativ till BD-dynan.
För att använda den lilla extra-dynan behöver du en xtrim-dyna som kostar typ 4000:- + att den lilla dynan kostar lika mycket som en hel dubbeldyna.
xtrim-dynan i och för sig längre än BD-dynan men du sitter inte bekvämt och trafiksäkert två stycken på den dynan helller.
För att använda den lilla extra-dynan behöver du en xtrim-dyna som kostar typ 4000:- + att den lilla dynan kostar lika mycket som en hel dubbeldyna.
xtrim-dynan i och för sig längre än BD-dynan men du sitter inte bekvämt och trafiksäkert två stycken på den dynan helller.
-
extmabg
- LynxTalk Member
- Skoter: Commander 600 etec, Boondocker 3700 600
Finns väl idag en hel 2-sitsdyna komplett med ryggstöd och passagerarhandtag. Bort med den enkeldyna du har, klicka dit tvåsitsen. Du behöver ett linqfäste för ca 800 och dynan går på 5700.
Funderar starkt på en sådan till min Boondocker.
Funderar starkt på en sådan till min Boondocker.
- Berlud
- LynxTalk Member
- Skoter: Lynx Boondocker 800 3700 -14
Har en sån Xtrim-dyna som jag gärna byter mot den kortare Boondocker-dynan om intresse finns?
- 2stroke
- Crew Member

- Skoter: LYNX R&D Prototype.
- Kontakt:
Berlud skrev:Har en sån Xtrim-dyna som jag gärna byter mot den kortare Boondocker-dynan om intresse finns?
// 2stroke
* Var lojal mot ditt märke, behåll dina märkes kunskaper här på LynxTalk Forumet !! *
Kontakt : 2stroke@LynxTalk.se
* Var lojal mot ditt märke, behåll dina märkes kunskaper här på LynxTalk Forumet !! *
Kontakt : 2stroke@LynxTalk.se