Grunninnstilling av PPS2

Allt om Radien chassiet. (2018->
Smaug
LynxTalk Member
Inlägg: 5
Blev medlem: 4 maj 2017, 23:41
Skoter: 2019 Lynx Xterrain 850RE 3700

Grunninnstilling av PPS2

Inlägg av Smaug »

Hei,

Har kjøpt min første Lynx, en Xtrim 850RE 59ES. Fått kjørt den bare noen km men oppdaget at den løfter skiene ekstremt mye.
Kjørt Ski-Doo i alle år og hadde tidligere en Renegade XRS og på rMotion bør understellet være satt opp med relativt mye forspenning for at rMotion skal fungere optimalt. Der har SD et anbefalt grunnoppsett hvor mye sag det bør være men noe sånt finner jeg ikke for Lynx så hvor mye sag er anbefalt på PPS2?
Användarens profilbild
Stoft
Crew Member
Crew Member
Inlägg: 1641
Blev medlem: 31 januari 2011, 17:35
Skoter: Boondocker 3900 850 -18
Ort: Östersund
Kontakt:

Re: Grunninnstilling av PPS2

Inlägg av Stoft »

Smaug skrev:Hei,

Har kjøpt min første Lynx, en Xtrim 850RE 59ES. Fått kjørt den bare noen km men oppdaget at den løfter skiene ekstremt mye.
Kjørt Ski-Doo i alle år og hadde tidligere en Renegade XRS og på rMotion bør understellet være satt opp med relativt mye forspenning for at rMotion skal fungere optimalt. Der har SD et anbefalt grunnoppsett hvor mye sag det bør være men noe sånt finner jeg ikke for Lynx så hvor mye sag er anbefalt på PPS2?
Lite sent svar men kan inte hitta några mått på hur mycket sag det ska vara i boggien men generellt så gäller det att flytta upp balataremmen och spänna på bakre boggiedämparen för att minska skidres. Finns bra beskrivet i instruktionsboken hur du ändrar skoterns beteende genom att justera fjädringen. :lovelynx:
Finns även på nätet, http://www.operatorsguides.brp.com/
Admin

Kontakt:
info@lynxtalk.se
Skriv svar