Montera extraljus/arbetsbelysning

Allt om REX-II chassiet. (2014->
Lyckselebo
Rookie Member
Inlägg: 1
Blev medlem: 2 februari 2015, 16:50
Skoter: Commander 600 -11

Montera extraljus/arbetsbelysning

Inlägg av Lyckselebo »

Är det någon här som har koll på om det är förberett för inkoppling av extraljus på en -17 fyrnia?
Jag tänkte bara att man kan ju antingen köpa originalrampen och lämna bort jobbet vid nästa service eller så köper man egna ledlampor och kopplar in själv.
Kopplar man själv a'la gammbil med relä och tjuvning av styrström från H4 eller är allt redan förberett med en plug and play kontakt nånstans?
Jag hittade en deutschkontakt under "huven", kan den ha något med saken att göra?
Användarens profilbild
DrMussla
LynxTalk Member
Inlägg: 445
Blev medlem: 26 oktober 2014, 20:24
Skoter: Boondocker 3900 DS, Larven, Finlandia GLX, MXZ440
Ort: Vännäs

Re: Montera extraljus/arbetsbelysning

Inlägg av DrMussla »

Lyckselebo skrev:Är det någon här som har koll på om det är förberett för inkoppling av extraljus på en -17 fyrnia?
Jag tänkte bara att man kan ju antingen köpa originalrampen och lämna bort jobbet vid nästa service eller så köper man egna ledlampor och kopplar in själv.
Kopplar man själv a'la gammbil med relä och tjuvning av styrström från H4 eller är allt redan förberett med en plug and play kontakt nånstans?
Jag hittade en deutschkontakt under "huven", kan den ha något med saken att göra?
Till oem belysningen kopplar man in en knapp samt en liten kabelhärva till helljus.
Skriv svar