Boondocker -12 3700 44mm cross till 64mm lössnömonster...

Här kan du lägga in ett projekt om du håller på och fixar med skotern.
Albin95L
LynxTalk Member
Inlägg: 9
Blev medlem: 21 januari 2018, 13:31
Skoter: Boondocker 3700 -12

Re: Boondocker -12 3700 44mm cross till 64mm lössnömonster..

Inlägg av Albin95L »

glada nyheter, hämtade skotern igår kväll efter dålig kommunikation från både dina försäkringar och lokala märkesverkstaden. Jag är iaf väldigt nöjd med resultatet, vilket resulterade i en helt ny vänster framvagn, ny S-modul, ny dämpare samt renovering av den högra som jag konstigt nog fick stå själv, men inte så farlig summa. Blev en ny vänsterkåpa och huven får jag hämta om ett par veckor som tog tid att få hem. Nytt gashandtag, nödstopp och vänstra gummihandtaget.

Det som ser riktigt fett ut är dom nya vita Blade XC skidorna. ringde verkstaden i måndags och frågade hur dom skulle göra med SLP skidorna då den vänstra var rejält manglad och dom båda inte var så snygga sen innan. Dom kunde inte få tag i en ny skida i det utförande jag hade, så blev 2 helt nya istället.

Väldigt nöjd med resultatet och kan inte klaga på en total skadehantering på under 3 veckor :applåd: :thumbsup: Nu drar det iaf iväg till fjälls imorgon så får vi se hur den beter sig med fräscha dämpare och nya skidor som kanske är mer lättstyrda både på led och sidan av :thumbsup:
Skriv svar